? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, March 4, 2009

mengape kita begini???

aku terkapai-kapai sendiri,
tiada siapa menyokong diriku lagi,
masing2 dgn jalan sendiri,
masing2 punye masalah sendiri,
masing2 punye kepentingan diri,
semakin kabur nilai estetika dlm diri,
hilanglah kegembiraan, keseronokan dan kebahagiaan ini,
tekanan kian mendampingi,
keburukan semakin lama menjadi-jadi,
siapakah aku utk ubh semua ini,
diriku sendiri tak punye pendirian diri,
semuanya membisu mendiamkan diri,
mungkinkah aku punca semua ini,
aku sendiri x begitu pasti,
semua ini masih boleh dipulihi,
jika semua bertolak-ansur sesame sendiri,
mungkinkah perlu aku pergi??,
bersinarlah hendaknya bintang kami,
cerialah kembali pelangi kami,
bila kita bersatu kembali.....

5 comments:

seYza a.k.a SaLLy said...

ni mary ke??!!
cm xcye je..
hahaha...
xdelahhh...
sumpah besh...
stiap prob ade jln penyelesaiannye..
tp xleh wat skali gus..
1 per 1..
pape pun u n wani ttap my close fwen..
syg ko,wani n sume2..

Moja [Bulan] said...

u xperlu pergi k.. =)

Moja [Bulan] said...

-Aku terkapai-kapai sendiri,
tiada siapa menyokong diriku lagi = Sape kate xde sape sokong u??

mary said...

ooo..rupe nyer de jgk org yg sokong i.. thanx:>

Moja [Bulan] said...

mstila... =)..
jgn icw k..
good luck exam ecok..
tw!!!
hehe..
=)